Εισαγωγή



«
Σ’ έναν καπιταλιστικό κόσμο, όπου τα πάντα σχεδόν καθορίζονται από το χρήμα
ο καθένας μπορεί να εκδόσει ένα βιβλίο. Δ
εν σημαίνει απαραίτητα, ότι θ’ αξίζει κιόλας»

 

 

 


Η Γαρυφαλλιά Ζιούβα γεννήθηκε στο Βραχάτι Κορινθίας.
Σπούδασε Συντήρηση και Αποκατάσταση Έργων Τέχνης & Ιστορικών Αντικειμένων στο Ηνωμένο Βασίλειο, είναι κάτοχος Πτυχίου Τεχνών, Bachelor [Hons] of Arts in Conservation & Restoration, DeMonfort University, Lincoln UK και εργάστηκε σε διάφορα μουσεία της Αθήνας.Yπήρξε υπάλληλος του Ελληνικού Κοινοβουλίου στο Τμήμα Συντήρησης Χαρτώου & Έντυπου Υλικού της Βιβλιοθήκης [2003-2018] ενώ για 3 χρόνια ανέλαβε τη δημιουργία και λειτουργία εργαστηρίου Συντήρησης & Αποκατάστασης Έργων Τέχνης & Ιστορικών Αντικειμένων στο κτίριο της Βουλής στο Σύνταγμα, για τις ανάγκες των συλλογών και περιοδικών Εκθέσεων της Βιβλιοθήκης, έως τα τέλη του 2018, όπου παραιτήθηκε από την οργανική θέση που κατείχε.
Γράφει ποίηση από το 2001, ενώ εκδίδει και επιμελείται η ίδια τα ποιητικά της βιβλία, μη συμμετέχοντας στην εκμετάλλευση και τον έλεγχο της πνευματικής δημιουργίας, στο όνομα της κενοδοξίας από τους εκδοτικούς οίκους, ένα σύστημα μέσα στο σύστημα. Τα ποικίλα ενδιαφέροντά της περιλαμβάνουν την ενασχόλησή της με τις εικαστικές τέχνες και την παραγωγή ηλεκτρονικής μουσικής.
Δισέγγονη του Κωνσταντίνου Πανούση (Μπεμπέκος), ο οποίος τιμήθηκε 
στις 23 Μαΐου του 1962, για τη ευρεσιτεχνία του (ομώνυμη ποικιλία βερίκοκου), με το Χάλκινο Μετάλλιο Γεωργικής Αξίας του Βασιλέως Γεωργίου Β’, συνοδευόμενο από Τιμητικό Δίπλωμα και Βιβλιάριο Οικονομικών Προνομίων, το οποίο ας σημειωθεί ότι ουδέποτε αποδέχτηκε.

 

 

Έργα της :

«Κάτοπτρα», 2024
«
Στις Στροφές των Τίγρεων», 2023
«Magnificat», 2016
«Japanese Bondage – Κυρία ενός Αντικειμένου ή Καρέκλες της Εξουσίας», 2015
«Rude Flavour – An Experiment on Intimacy», 2014
«Η Υπομονή του Καθρέφτη», 2012 1η έκδοση / 2013 2η έκδοση

 

 

ιστός
https://garifaliaziouva.gr